Bona tarda,
us escivim perquè demà es celebren les eleccions a la Junta d'Escola de l'ETSEAFIV, i com a estudiants necessitem formar una llista d’un mínim de 30 representants 📋
👉 Què és la Junta d'escola? És l’òrgan on es prenen decisions importants del Campus:
- Organització acadèmica
- Informacions dels Ingressos-Despeses del campus
- Seguiment de les titulacions i propostes de millora de cada una
- Normativa i funcionament de l'escola
- ...i, en definitiva, tot allò que afecta el nostre dia a dia com a estudiants
👉 Per què és important formar part de la llista?
Ens dona veu directa com a estudiants dins el campus i ens permet defensar els nostres interessos en els espais on realment es decideixen les coses. És molt fàcil queixar-se de problemàtiques a les que ens enfrontem al llarg del curs, però aquestes queixes no tenen eficàcia si no van acompanyades d'una implicació en la política universitària com a estudiants d'ETSEAFIV.
📌 Molt important
Formar part d’aquesta llista us converteix en membres del Consell d’Estudiants, fet que implica: veu i vot en les decissions pròpies, participació als diferents nivells de la vida universitària, representació dels nostres estudiants i capacitat real d’incidència pel nostre present i futur.
Si t’interessa participar o vols més informació, escriu-nos sense cap compromís a ce.etseafiv@udl.cat i ens posarem en contacte amb tu. Com més siguem, més força tindrà la veu dels estudiants 🎓
Us recordem que publiquem les nostres notícies i activitats a la nostra pàgina web: estudiantat.udl.cat i xarxes socials: instagram.com