Benvolgudes i benvolguts estudiants de primer,
Des del Consell de l'Estudiantat de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia us informem que els delegats/des i subdelegats/des escollits a la vostra classe s'han d'inscriure al Portal de delegats de la UdL.
Dades necessàries:
- Grau,
- Curs.
- Nom i cognoms.
- Correu de la Universitat.
- Telèfon de contacte.
- Grup (matí/tarda).
- Càrrec (delegat/da o Subdelegat/da).
En cas que encara no tingueu delegat/da, teniu temps fins al 15 d'octubre per escollir-ne un a la vostra classe i comunicar-nos-ho.
Recordeu que aquesta inscripció es imprescindible per poder fer un seguiment adequat del vostre curs i garantir que la vostra veu arribi als òrgans de representació.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Atentament,
Equip de Coordinació