Vols fer arribar alguna problemàtica del teu grup? Parla amb el teu delegat/da!
Benvolguts/des estudiants,
El pròxim divendres 30 de maig a les 19:00 h tindrà lloc la segona reunió del Consell de l'Estudiantat amb els delegats/des de curs de tots els graus.
Us animem a traslladar qualsevol dubte, problemàtica o proposta al vostre delegat o delegada perquè la pugui exposar a la reunió. És una oportunitat per fer sentir la veu del vostre grup i buscar solucions de manera conjunta.
Recordeu que és molt important que els vostres delegats i delegades assisteixin, ja que l'assistència és un requisit per poder sol·licitar els crèdits de matèria transversal.
En cas que algun delegat o delegada no pugui assistir, pot designar un/a representant del grup per substituir-lo a la reunió. Cal avisar prèviament enviant un correu a ce.fif@udl.cat abans del 29 de maig.
Feu arribar les vostres inquietuds als delegats/des abans del 29 de maig. La vostra participació és clau!
Cordialment,