Arriba el final del quadrimestre, és hora de traslladar tant els aspectes positius com els negatius de les assignatures i professors/es. ÉS EL VOSTRE MOMENT.
- Considereu que un docent NO ho ha fet bé? Feu les enquestes
- Considereu que un docent ha treballat bé? Feu les enquestes
- Creieu que un docent NO ha respectat la normativa d'avaluació? Feu les enquestes
- Considereu que heu o NO heu après? Feu les enquestes
Enllaç: https://esecretaria.udl.cat/ServiciosApp
Enquestes -> Enquestes pendents
ÉS EL MOMENT DE DIR LA VOSTRA VERITAT I EL QUE PENSEU, SENSE POR