Delegats/des i subdelegats/des del Campus d'Igualada!
Recordem que el 19 de novembre és la reunió de delegats del Campus d'Igualada a l'aula 1.04 de l'edifici Ciències de la Salut a les 18:00h.
En cas de no poder assistir cal que es notifiqui via correu electrònic informant del motiu (ce.fif@udl.cat).
Els delegats/des i subdelegats/des que estiguin d'Erasmus, SICUE o Mobilitat han d'informar-nos i se'ls habilitarà el format online.
Esperem la vostra participació!
Atentament,