Estudiantat de la FiF!
Des de l'equip de deganat han planificat una actuació diriga a tot l'estudiantat del Campus d'Igualada per millorar el benestar mental i emocional.

Us deixem aquí la informació:
"Desenvolupa habilitats per comprendre i desenvolupar conscientment l'estrès amb tècniques pràctiques per relaxar tant el cos com la ment.
A cada sessió s'explorarà eines essencials per mantenir el benestar mental, físic i emocional. Des de la pràctica de mindfulness i meditació fins a la gestió emocional i la relaxació física, cada sessió està dissenyada per ajudar-te a trobar equilibri enmig de les exigències del teu programa d'estudis"
On es realitzarà? A l'Edifici de Ciències de la Salut - Campus d'Igualada.
Quan? Els Dimecres 22 i 29 de Maig i el 5 de Juny.
Horari:
- Torn 1: de 13:30h a 15h.
- Torn 2: de 15:30h a 17h.
Inscripcions:
https://forms.gle/CKSjCguHfbUitzLy6
DATA MÀXIMA D'INSCRIPCIÓ: 20 de Maig de 2024