Hola a tothom!!
Aquest missatge és per recordar que encara podeu trobar els TRES PUNTS DE RECOLLIDA DE ROBA DE MODA RE-:
- Vestíbul Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET)
- Vestíbul Polivalent 1
- Vestíbul Biblioteca Jaume Porta
Aquests estaran habilitats fins DEMÀ i la roba rebrà una segona oportunitat mitjançant la creació de fils, entre altres. També cal recordar que el descompte a la comunitat universitària estarà disponible fins al 31 de MARÇ.
Moltes gràcies a tots els que heu contribuït fins al dia d'avui, un conjunt de petites accions pot comportar un GRAN RESULTAT.