Hola a tothom!!
El pròxim dilluns 26 de febrer farem l'activitat "Un cafè amb el CEFDET" dirigida a tots els que tinguin interés en defensar els interessos i fer valdre els drets de tots els estudiants per fer una Universitat millor.
Al mes de desembre se celebraran les eleccions de representants d'estudiants per 2024-2026 a tots els consells d'estudiants i escoles de la nostra Universitat. Actualment, estem buscant nous membres pel següent mandat a la nostra casa: la Facultat de Dret, Economia i Turisme.
Per tant:
- Si estàs interessat en informar-te respecte què és el Consell de l'Estudiantat de la FDET, què fem, qui som, quina implicació tenim...
- Si estàs interessat en ser representant d'estudiants...
...Vine, t'hi esperem!!
Lloc: Sala de Juntes FDET
Horari: 18:30h - 19:30h
Dia: 26 de febrer
Inscripcions: FORMULARI INSCRIPCIÓ ACTIVITAT
Moltes gràcies!